ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ

Αν πρόκειται να επιστρέψετε το όχημα εκτός των συνήθων ωρών εργασίας του γραφείου και αφήνετε το ντοσιέ με τα έγγραφα και τα κλειδιά στη θυρίδα κλειδιών που έχει οριστεί για τον σκοπό αυτό, βεβαιωθείτε ότι αφήνετε το όχημα στη συμφωνημένη τοποθεσία, ελέγξτε ότι είναι ασφαλές και κλειδώστε το. Φροντίστε επίσης να διαβάσετε τις πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια του αυτοκινήτου στην ενότητα «Τεχνικές απορίες».

Αφού αφήσετε το όχημα, φωτογραφήστε το από όλες τις όψεις, σημειώστε την ακριβή ένδειξη του χιλιομετρητή και τη στάθμη καυσίμου και στείλτε μας τα εν λόγω στοιχεία μέσω e-mail.

Αν μετά από έλεγχο του οχήματος από υπάλληλο της CARWIZ εντοπιστούν επιπλέον ζημιές, θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail για το κόστος των επισκευών με το οποίο θα επιβαρυνθείτε και θα σας στείλουμε σχετικές φωτογραφίες και έγγραφα που τεκμηριώνουν τις ζημιές.

Εκτός από την υπηρεσία της θυρίδας κλειδιών, μπορούμε να φροντίσουμε να βρίσκεται στο σημείο παράδοσης και ένας υπάλληλος της CARWIZ. Η εν λόγω υπηρεσία παρέχεται κατόπιν συνεννόησης και χρεώνεται βάσει του ισχύοντος τιμοκαταλόγου μας.

Συνιστούμε να πληρώσετε με την πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για τη δέσμευση του ποσού εγγύησης κατά την παραλαβή του οχήματος.
Μπορείτε επίσης να πληρώσετε με άλλη πιστωτική, χρεωστική ή electron κάρτα, καθώς και με μετρητά σε ευρώ €.

Αν διαθέτετε την αντίστοιχη ασφάλεια που καλύπτει τη ζημιά που προκλήθηκε στο όχημα, καθώς και τα απαραίτητα έγγραφα, δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε για τη ζημιά.

Στην περίπτωση που η ζημιά που προκαλέσατε στο όχημα δεν καλύπτεται από την ασφάλεια που έχετε επιλέξει, θα επιβαρυνθείτε με το κόστος επισκευής, σύμφωνα με τις ήδη καθορισμένες χρεώσεις και κατηγορίες οχημάτων, μέσω της είσπραξης του ποσού εγγύησης που δεσμεύτηκε στην πιστωτική σας κάρτα κατά την παραλαβή του οχήματος και έως το μέγιστο όριο του ποσού ευθύνης. Ισχύει επιπλέον τέλος διαχείρισης για τις ζημιές που προκλήθηκαν στο όχημα, με βάση τον ισχύοντα τιμοκατάλογό μας, το οποίο χρεώνεται κατά την παράδοση του οχήματος. Ο πελάτης πρέπει να προσκομίσει όλα τα έγγραφα που του παρείχε η τροχαία ή άλλο άτομο (έκθεση αυτοψίας τροχαίου ατυχήματος, έκθεση αλκοτέστ, συμπληρωμένο ευρωπαϊκό έντυπο δήλωσης ατυχήματος) και να συμπληρώσει τη δήλωση ατυχήματος στο γραφείο παράδοσης του οχήματος.

Η CARWIZ διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει τον πελάτη με το συνολικό κόστος της ζημιάς που προκλήθηκε, σε περίπτωση που ο πελάτης δεν ενήργησε σύμφωνα με τους κανόνες και κανονισμούς της Ελλάδα ή δεν ακολούθησε τη διαδικασία αναφοράς του ατυχήματος.

Αν είστε ασφαλισμένοι σε άλλη εταιρεία ή ασφαλιστικό πρακτορείο, είναι εξαιρετικά σημαντικό να ολοκληρώσετε όλη τη διαδικασία (έκθεση αλκοτέστ, συμπληρωμένο ευρωπαϊκό έντυπο δήλωσης ατυχήματος) και κατά την παράδοση του οχήματος να ζητήσετε αντίγραφα όλων των εγγράφων και παραστατικών σχετικά με τη ζημιά που εκδόθηκαν στο όνομά σας από την CARWIZ rent-a-car. Πρέπει να προσκομίσετε όλα τα έγγραφα και παραστατικά σχετικά με τη ζημιά στην ασφαλιστική εταιρεία ή πρακτορείο όπου είστε ασφαλισμένοι ούτως ώστε να σας επιστραφεί το ποσό που καταβάλατε. Αν χρειάζεστε περισσότερα έγγραφα και παραστατικά, επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών.

Σε περίπτωση που προκύψουν πρόσθετες χρεώσεις μετά το πέρας της περιόδου ενοικίασης, θα σας ενημερώσουμε σχετικά μέσω e-mail.

Ορισμένοι πιθανοί λόγοι για πρόσθετες χρεώσεις:

  • Πρόστιμα για παράνομη στάθμευση
  • Πρόστιμα για τροχαίες παραβάσεις
  • Ζημιά στο όχημα ή χαμηλότερη στάθμη καυσίμου από αυτή τη στιγμή της παραλαβής, που γίνεται αντιληπτή μετά την παράδοση των κλειδιών σε θυρίδα κλειδιών
  • Ζημιές που γίνονται αντιληπτές μετά τον καθαρισμό του αυτοκινήτου, σε περίπτωση που δεν ήταν ορατές κατά την παράδοση

Μαζί ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ γι’ αυτό και θα χαρούμε να ακούσουμε τα σχόλια, τις κριτικές και τη γνώμη σας,
Μπορείτε να μας στείλετε τα σχόλιά σας μέσω e-mail στο customer.support@carwiz.gr ή να χρησιμοποιήσετε το online ερωτηματολόγιο που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας.

Επικοινωνία